Plugga - jobba - plugga.

Publicerat: 2010-10-14 @ 16:12:31

Jag vet inte ens vad jag ska skriva..
Men att blogga känns mer intressant än att jobba just nu..
59min kvar..

Sitter och tittar på hur olika löv på träden ser ut. Detta skall jag kunna imorgon och det känns mer som att jag läser i 4e klass än på Komvux. Men men :)

-

Känns som att jag inte gör annat än att plugga och jobba nuförtiden.. Vakna - skolan - jobbet - hem å plugga - sova. Vart har mitt liv tagit vägen?
Nu fick jag det att låta som att jag faktiskt hade ett liv innan jag började plugga.. Men vet inte om det riktigt är så :)

-

Jag får trycka in allt på helgerna istället. Senaste helgen befann jag mig i Hällefors.. Mkt trevligt i lilla knuthöjda!
och om 3v är det ju faktiskt dags för Halloween-fest med de bästa.. Så jag har ju någonting att se fram emot :)

Vänner är livet! <3

         

Vi ses till Halloween! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0