En Lista! :)

Publicerat: 2010-11-10 @ 16:58:50
RANDOM
1. Vad heter du?
Micaela
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Greta Garbo
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Cecilia, men det fick bli andranamn istället.
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? 86
6. Vart bor du? Lugnet, Borås
7. Har du bott utomlands? Ja, Oslo
8. Antal flyttar i ditt liv? Eh, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10? Tror jag.
9. Vart skulle du vilja bo? På något varmt ställe.
10. Vilken skolklass går du i? Kan inte kalla det klass. Men Komvux. 
11. Vad vill du bli när du blir stor? Sjuksköterska :)

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 178 centimeter.
2. Hur lång vill du vara? Jag är rätt nöjd faktiskt.
3. Hårfärg och frisyr? Just nu brunt. Frisyr? Vad är det?
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? Min intelligens :)
6. Minst nöjd med? Min intelligens :)
7. Skostorlek? 40
8. Glasögon? Räknas solglasögon? Annars nej.
9. Har du några piercingar/tatueringar? En tatuering på foten.

FAVORITER
1. Filmer? Finns många bra. Snyftfilmer e bra grejer.
2. Låtar? Gillar det mesta.
3. Årstider? Sommar.
4. Mat/dryck? Kycklingsallad och Fanta.
5. Djur? Hund
6. Färg? Blå.
7. Parfym? Dolce & Gabbana, Light Blue.
8. Tv-program? Greys Anatomy!
9. Ämne i skolan? Tycker jag inte om.
10. Sysselsättning? Hinner inte med annat än skola och jobb nuförtiden.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart vindjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par vita lacoste
3. Favoritfärg på kläder? Svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya jeans.
6. Favoritaffärer? H&M, Zizzi
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Väldigt olika :)
8. Favoritmärke? Inget.

DIN BOSTAD
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet 
2. Vilken färg på tapeterna? Vitt .
3. Vilka färger går rummen i i övrigt? Vitt och svart.
4. Favoritmöbel i rummen och varför? Sängen
5. Vad vill du ändra där? Inget!
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv?
Ja
b) Video/dvd? Ja
c) Dator? Ja
d) Stereo? Ja
e) Telefon? Mobil
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Lägenheter.
8. Vad gör du oftast i dina rum? Det som är vanligt att göra i rummen, antar jag.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Mina kuddar. 
10. Favoritpryl i bostaden? Datorn

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Axel hette han.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Mobilen
b) Skolväska just nu? Finns ingen.
3. Vad är du beroende av? Sparris
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Försvarets.
6. Vad tror du på? Min mamma
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? En trisslott
9. Har du nåt husdjur? Nope.
10. Vad bor du i? En lägenhet.

GREJER
Plånbok: Svart
Tandborste: En rosa.
Solglasögon: Fejkade från Grekland. 
Underkläder: Ja det har jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0