Tjolahopp!

Publicerat: 2010-03-17 @ 08:47:25
Jag skrev ett lååååååångt inlägg.. Men allting försvann.. Så nu orkar jag inte istället.. Blä.. Men lite kan ni få :)

-

Har varit sjuk i ungefär 1 vecka, 1 dag, 15h och 35 min... Nu är jag trött på detta.. Trött på detta satans virus som tagit över min kropp, min ork och mitt psyke.. Jag orkar inte mer.. TRÖTT!

-

Bara 3 dagar kvar på denna arbetsvecka.. Och eftersom jag är alldeles för pigg för att vara hemma och alldeles för trött för att jobba, så sitter jag ju bara här på halvtid denna veckan.. 4 timmar om dagen är förövrigt alldeles lagom.. Så skulle det vara även om man var frisk. Om man fick heltidslön då förstås ;)

På fredag bär det av till Hällefors och underbara Anna och Markus.. För er som inte vet vart det ligger någonstans så..... förstår jag! Det ligger mitt ute i ingenstans, mitt ute i de västmanlänska skogarna.. Någonstans.. Mellan Örebro och Karlstad närmare bestämt.

Vi får väl se vart vi hamnar efter att vi satt oss i bilen på fredag. Inte nog med att vi inte vet vägen. Vi har två barn med oss också. Maries kille Andreas och hennes lille prins på 10 år.

-

Dags att ta tag i denna arbetsdagen, innan den e slut igen.. Det går ju så fruktansvärt fort (när man har roligt).

Såhär har jag sett ut nu i en vecka :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0