Ni behöver inte säga det..

Publicerat: 2009-10-19 @ 13:36:22
Jag vet redan att jag är fruktansvärt dålig på det här med att uppdatera min blogg..
Men man ska ju ha tid, lust och ork för det också.. Och vet ni hur svårt det är att få alla dessa 3 saker samtidigt? :)

Tid finns alltid (säger dom som vet). Lusten kommer ibland. Men orken däremot.. Den har jag tappat någonstans.. Och jag vet ännu inte riktigt vart.. Någon som vill hjälpa mig leta??

Men jag ska försöka bli bättre..

...

Hursomhelst så var jag på Ladies Night i Scandinavium i lördags. Herregud! Jag har inte riktigt hämtat mig än faktiskt.. Vilken show det var :)

Mer Martin Stenmarck åt folket..!!

Var helt ärligt inte så förtjust i honom förut.. Men han vann även mitt hjärta i Lördags :)
Micke Tornving, Andreas Johnson, Bygg-Matte och Magnus Samuelsson var inte så pjåkiga dom heller och alla dessa tillsammans gjorde min Lördag suverän! :)
Detta måste ju göras till tradition och jag hoppas vi syns i Scandinavium nästa år! :)


Dessa herrar hade jag faktiskt kunnat tänka mig att titta lite på varje dag :) FOTO: Google

...

Måste ju samtidigt passa på att gratulera min kära Mor på hennes dag idag.. 25 påstår hon att hon fyller, men om jag räknat rätt så kommer jag upp i 47 hela år :) GRATTIS MAMMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0