Sova är skönt..!

Publicerat: 2009-03-18 @ 09:55:58

Japp så är det faktiskt!
Halv 9 slog Mickan upp ögonen imorse.. Då ska tilläggas att hon faktiskt börjar jobba klockan 8! :)
Men fint folk kommer sent heter det väl?
Hade inte min kära jobbarkompis skickat ett sms och frågat vart jag höll hus så hade jag förmodligen fortfarande sovit.. Sköööönt! :)

Inte ska man heller stressa på morgonen har någon sagt till mig.. Så 09.20 var jag på jobbet.. Det är lagom att börja vid den tiden! Varför gör man inte alltid det? Tycker inte om tidiga mornar..

Imorse blev jag iaf glad när jag vaknade.. Då lyste ju den dära ljusa, värmande saken på himlen. Har glömt vad den heter.. Den hälsar ju inte på allt för ofta, men jösses vad härligt det är när den väl tar sig tid att visa sig lite..
Tror den ser ut ungefär såhär:


...

Var och beställde tid för att lämna in bilfanskapet igår.. Inte nog med att handbromsen är helt kaputt, nu låter det som ett sågverk när man kör också.. Men visade sig visst inte vara så stort fel, så pengarna kanske inte rinner iväg iaf :) Ska ju på besiktning den 2 april. Känns lite onödigt att åka dit med en bil som man vet att det är fel på, för att betala 300kr, höra att den inte går igenom, åka hem, laga bilen och sedan åka tillbaka igen och betala 300kr. Kanske går att muta dom på bilprovningen.. Kan vara värt att prova.. :)


Bilfanskapet :)

...

Idag bär det av till Svaneholm efter jobbet. Till underbara Ida och hennes gullungar.. Ska bli trevligt!
Om ni träffar mig imorgon så sjunger jag förmodligen på introt till MeckarMicke! :)


Mer MeckarMicke åt folket! :)


...

Vi tänker på dig...

Kommentarer
Postat av: Mira

Det heter SOL... kom jag på efter en stunds funderande.



Ha det gött i Svaneholm idag. Vinka till körka från mig!

;)

2009-03-18 @ 10:57:18
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0