Jag klarade det..!

Publicerat: 2009-03-13 @ 08:39:22


Jag klarade en heeeel kväll på tupperwaredemo (hänvisar till föregående inlägg + kommentar).. Inte illa va?
Dessutom ska tilläggas att jag beställde 3 burkar. Oj oj oj.. Det är nästan lite vuxenpoäng på det där..

Var dock inte helt säker på att jag skulle ta mig ända fram.. Hämtade upp kollegan i Rydboholm och vi begav oss iväg vid 18-tiden.. Då vädret inte var det bästa igår så trodde jag att jag skulle köra av vägen ett X antal ggr.. Fick ligga mellan 40-60 på en 90väg hela vägen.. Så 3 mil gick inte riktigt lika fort som vanligt..

Pratade med en kär vän till mig påväg till Skene och när jag sa vad jag var påväg till så uttryckte hon sig såhär.. "Mickan, jag kan inte tänka mig dig på en tupperwaredemo".. Vad betyder detta? Att jag inte är vuxen nog för såna här tillställningar? Att jag normalt inte gillar plastburkar? Hmm.. Det får du allt förklara Ida.. Bara för sakens skull ska jag gå på varenda tupperware jag hör talas om.. Eller inte..

Men mackorna var ju goda iaf Korvbröt (eller vört, eller kneipp, eller nått)..! Det hade du lyckats bra med :)

Innan jag begav mig ner till världsmetropolen Skene hann jag även med att sticka in huvudet till Marie och kolla hur hon mådde.. Härligt att det börjar gå åt rätt håll.. Du såg allt liiite piggare ut iaf..

...

Idag vankas det iaf utgång med arbetskamraterna..  Ska blir trevligt!
Ses i dimman!
.

Kommentarer
Postat av: Mira

Mickispickis!! Du klarade det! Du har andats lantluft och blivit en ny människa. att du sedan åt mumselimumsiga mackor gjorde saken bara bättre.



Om du vill kan jag kika på nytt boende till dig i kommunen. Säg bara till!

Dätts uatt fränds aar fåår!

2009-03-13 @ 08:48:50
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha.. Du är rolig du! Skene? Nejtack!

2009-03-13 @ 08:50:57
Postat av: Anna

Du..

Isbanan finns väl inte kvar i stan va????



Alkohol, vi och isbanan e ingen vidare kombination....

2009-03-13 @ 10:13:11
URL: http://metrobloggen.se/mrstwisted

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0