Gud vad jag hatar..

Publicerat: 2009-03-12 @ 08:59:47

att skrapa rutorna på morgonen..
Det är nog det värsta som finns..

Nr 1: Man orkar inte ta i för man är helt nyvaken och man kan ju inte använda all energi direkt på morgonen.
Nr 2: Räcker det inte att det är svinkallt i luften. Måste man frysa händerna av sig också bara för man inte använder vantar i mitten av mars?
Nr 3: Jag gillar helt enkelt inte att skrapa rutor klockan halv 8 på morgonen, så är det bara..

Sen rinner ju den där bägarn över (som skolsyster pratade om i skolan), när man faktiskt efter 100m behöver stanna och gå igenom där här proceduren en gång till, bara för att man inte ser ett skit genom rutan som lyckats frysa på EN GÅNG TILL! Uscha..

Om man ropar tillräckligt högt på sommaren, eller iaf våren.. Kommer den då?? SNÄLLA?!?

....

Var med Mira när hon tatuerade sig igår.. Blev riktigt läckert faktiskt :) Barnens namn på underarmen och gubbens namn (och ett "mesigt" hjärta) på handleden. Just den där handleden påpekade jag för Mira att jag haft dropp i tidigare och kunde bara ana hur ont det skulle göra. Och visst hade jag rätt :) Hon låg där på britsen och gnällde som ett barn ;) hihi..

Detta besöket fick mig att inse att jag vill faktiskt också tatuera mig igen.. Men vad det blir får ni se när det är gjort :)
Ska bara ta mig ner och kolla priser och boka tid..

....

Fick nyss veta att jag ska hämta Anna halv 7 och spendera kvällen på ett tupperware "party" i Skene. Vem fasen döper det där till PARTY? Hur mkt party är det att sitta och titta på några plastburkar en torsdagskväll?? Kan någon berätta detta för mig, så lovar jag att skratta heeela kvällen :)

För alla som försökt ringa mig, så glömde jag min mobil på jobbet igår.. Därför jag inte svarade. Inte för att jag skiter i er, inte alls. :)

Dags för jobb. Mors!


FOTO: Google.       Så här ser min bil ut på morgonen. Förstår ni vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: Mira

Vad i helvete!!! Mesigt???? Passa sig JÄKLIGT noga!! ;)Hjärtat är ascoolt.



Och din... dvs när du vågar... kommer bli SKITSNYGG. Glöm inte vem du ska tacka! ;)



Och bilen... NU förstår jag varför du kom sent imorse!



Pözz

2009-03-12 @ 09:09:29
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jävlar, tänk om bilen var sådär på morgonen!

Maken min var nog inte heller så glad när han fick skrapa rutorna halv fem i morse.



Är det möjligtvis hos Mira du skall på tupperwaredemo?

2009-03-12 @ 10:08:33
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica

Vad kul, då ses vi för det är nämligen jag som är tupperwaredemonstratören =)

2009-03-12 @ 16:14:13
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Att skrapa bilrutor är aldrig kul.

En sådan fin blogg du har!!

2009-03-12 @ 18:19:18
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0