Först och främst..

Publicerat: 2009-03-30 @ 09:23:37
Så ska jag ju faktiskt tala lite om min fredag..
Var ju som bekant på bloggfest i GBG som Mira hade fixat.. Hemma hos Mamsen..
Jättetrevlig tillställning, med jättetrevligt folk.. Synd att vi behövde åka så tidigt.. Men trevligt sålänge det varade..

Sen var det ju lite sponsorer också som ska nämnas..
Då jag inte hade någon kamera med mig så har jag stulit en bild från Virpi.. Hoppas det är OK :)




Aerobic Socka från IoB-butiken
Från Petrifiedinpink fick vi 6st kort med budskap och 10% rabatt.
Två fribiljetter från Lek&buslandet.
En väggdekor och 25% rabatt hos VimsaDekor.
25% rabatt på fotografering hos Percka.se.
Gratisbio sponsrade med 100 poäng.
Sen fick vi även 50% rabatt på den nystartade butiken Pandaa.
Chilihouse bjöd på chilisås, godis, kapsylöppnare och 15% rabatt.
3 kryddpåsar från Svampbutiken.
Våtservetter för ögonen, smörjande ögondroppar och linsvätska från Alcon.
Ladyfinger från Sextoysonline.
Sist men inte minst, förutom den fina påsen så sponsrade Martinshop med tidning & tillhörande film, prover, broschyrer och leksaker.

Tack till alla inblandade!

Kommentarer
Postat av: vashten

ja det var nice, men det kommer fler gånger, jag o gubben, mira, peggy o mamsen brukar ses så det kommer nog mer snart....då ses vi säkert, ha en go måndag.....

2009-03-30 @ 09:32:10
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0