En gårdag i..

Publicerat: 2009-03-17 @ 09:14:41

.. kärlekens tecken. ♥

Ja det måste det nästan varit, när jag ock Mira spenderade halva eftermiddagen till att göra presenter till vår vän Marie, som återigen ligger på sjukan. Jag som trodde vi hade kommit överens om att vi inte skulle ligga där mer nu Marie? Vad hände med denna överenskommelsen?

Iaf så var vi väldigt påhittiga här på jobbet..
Detta var vad vi hann med..

♥ Ett foto på oss inramat med fasttejpade hjärtan.
♥ Hitta sjukt många pennor.
♥ Skriva ut korsord.
♥ Klippa håret på Mira. (japp, det är så illa som det låter)
♥ Packa ner lite bläddertidningar (typ guider) så hon hade något att läsa.
♥ Leta reda på ännu mer grejer att packa ner i lådan, vilket resulterade i en vodoodocka, 100 kärleksord och säkert lite mer skräp som jag glömt. Men vad gör man inte för att pigga upp någon?

Sen hann vi ju faktiskt med att köpa blommor och hämta en hel träningsväska hemma hos Marie. För hon skulle lukta gott, smaka gott, se god ut och vara gott sysselsatt!


Lycka till idag Marie! Vi tänker på dig..

...

När jag kom hem igårkväll var jag dödstrött och slocknade i fåtöljen vid 19.00.. Marie ringde och väckte mig lagom till Spårlöst, sen så var Mickan klarvaken halva natten. Göttans!


Kommentarer
Postat av: Mira

Jag tyckte dock det var dåligt av dig att inte sponsra av ditt hår...



2009-03-17 @ 11:02:03
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0