Det går fort när man har roligt..

Publicerat: 2009-03-27 @ 08:17:31
och minst lika fort när man inte har roligt också har jag märkt.. :)

Ännu en vecka som har sprungit förbi utanför fönstret och nu har vi äntligen fredag igen.. Gud vad jag älskar helgerna.. :)
Att det var fullt med snö ute gör saken lite mindre rolig dock.. Kan den inte vara slut nångång? Solen gör en mkt lyckligare...
Men som tur var så hade jag en 8 åring som hjälpte mig att gräva fram bilen imorse.. Då gick det undan! :) Han var en hejare på att gräva fram bilar..


8åringen är han i vit tröja för dom som undrar :) FOTO: Från hans mor, Marie


Sen kom problemet att ta sig framåt på vägarna.. Tur att man inte bytt däck, för då hade det bara varit att kasta in handduken innan man börjat.. Var nära att bli stående redan i första backen.. Men jag är på jobbet och jag är i tid! :)

...

Idag vankas det bloggträff i gbg.. Sen får vi se vad som händer resten av helgen.. :)
Det var ju meningen att vi skulle lära oss en dans.. Men jag är ledsen Mira.. Jag har inte hunnit träna på den så mkt.. Så jag får inprovisera :)

Annars hittar ni dansen HÄR...
Nån som kan den och vill hålla en snabblektion? :)

...

Måste få lite gjort på jobbet idag, då resten av veckan har varit helt katastrof! Så jag återkommer imorgon med information om min fredagskväll!

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: virpi

Tack för igår!//Virpi

2009-03-28 @ 19:40:13
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: vashten

Hej o tack för senast....mega kul att träffa dig...kram

2009-03-29 @ 09:57:05
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Petra

Tack för i fredags, jättekul att träffa dig även om det inte blev så länge. Men jag hoppas på fler tillfällen. Kram

2009-03-29 @ 11:22:16
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: Alixandra

Hejsan!! Stämmer in med ovanstående. Underbart men kort!! :) KRAM!!

2009-03-29 @ 11:38:34
URL: http://lundahlracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0