Då var det dags igen..

Publicerat: 2009-03-19 @ 09:24:56

.. att skrapa dom satans rutorna på morgonen.. Usch!

Men idag ska vi inte klaga.. För idag är vi på rätt sida veckan! Skönt!
Imorgon är det fredag igen och helgen är alltid välkommen..
Inte för att jag inte gillar att jobba.. Inte alls! :) Men säg den som inte tycker det är skönt med helg när man jobbar mån-fre varenda vecka :)


Men det jobbiga är ju faktiskt att helgen går så sjukt fort.. Allting går så sjukt fort..

Ta ett exempel.. Jag har väntat på Idas bröllop i 4år.. Nu är det bara 1½månad kvar :) Ska bli jättekul att vara med där.. Du kommer säkert vara alldeles sjukt vacker i din klänning Ida. Och allting kommer gå jättebra. Du kommer inte behöva springa fram till altaret ;)


Visst är dom fina? :) FOTO: Ida Ajax


 

Eller att det faktiskt känns som igår som man sprang naken på bakgården, vid huset i Svaneholm (nej, jag håller inte på med sånt längre), eller när mina bröder utnyttjade situationen att jag ville leka med dom och använde mig som bollplank i Viskafors (3min höll det på ungefär, sen sprang jag in till mamma å lipade). Ja det var tider de...
Nu låter det som jag är jättegammal.. Men jag är fortfarande ung! Och det kommer jag alltid vara.. :)

...

Gårdagen var lugn.. Spenderades nere i skogen i Svaneholm med trevlig vän och trevliga barn.. Gud vad jag älskar dom allihopa :)

...

Dags att ta tag i denna torsdagen också..


Kommentarer
Postat av: Mira

Jag vill också gå på bröllop!!!!



Och JA, du är UNG - TOKUNG!

2009-03-20 @ 08:22:27
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhhh vad du e gullig gumman!!! Älskar dej okså, o mina barn jaa du e deras idol=) Blir alltid så glada när du kommer!!

Tack för sällskapet på Maxi igår=)



Pusss

2009-03-20 @ 09:20:30
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0