Äntligen..

Publicerat: 2009-03-11 @ 09:02:27

... är Mira tillbaka på jobbet. :) Det har jag väntat på. Allt blir så mkt roligare då ..
Tack Mira, för att du gör dagarna roligare!

och Marie har kommit hem igen.. Skönt..
Nu är allt som det ska vara..

Folk ska inte vara på konstiga platser, när dom egentligen bara borde vara på rätt ställe. Så är det!

Var ute i Svaneholm i helgen. Skulle egentligen vara barnvakt åt Idas småttingar när hon skulle jobba, men en trevlig överraskning kom på fredagsnatten när minsta pojken spytt ner hela sängen. Ett X antal byten av kläder senare bestämde sig Ida för att vara hemma från jobbet. Tillslut blev det ju trots allt lördag, en heeelt vanlig lördag. Ica Maxi, Mcdonalds, Melodifestivalen och torka ännu mer spyor. Underbart.

Nu tycker ju folk att jag borde åkt hem när detta utbröt, men vem har hjärta att lämna en (för tillfället) ensam mamma med tre barn, varav en av dom spyr och dom andra förväntas börja när som helst? Nä, just det!

Å visst blev de väl så.. Innan jag hann åka hem på söndagen började ju även äldsta pojken att hulka i soffan (han missade mig med typ 1 dm) och det enda Mickan tänkte på var. Akta soffan! Stackars barn.. :)
Missade dock när tösen började. Guuuud va synd ;) Då hade pappsen kommit hem och tagit över..
Men tack Ida för en trevlig helg, det får vi göra om! :)

Jag har iaf klarat mig från allt vad magsjuka heter.. Tack å lov!!


FOTO: Stulen från Ida

Kommentarer
Postat av: Mira

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!



Aj lööööööööööv joooooooooooo!

2009-03-11 @ 09:29:19
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Marie

Äntligen...nu kan du hålla mig uppdaterad hur världen funkar utanför mina väggar, för här blir jag väl kvar ett tag....tyvärr

2009-03-11 @ 22:43:07
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: Marie

2009-03-11 @ 22:44:18
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: Ida

Du e an ängel utan vingar vännen!!! hur skulle ja klarat den helgen utan dej



Love u, pusss

2009-03-14 @ 22:31:34
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0