Då kör vi..

Publicerat: 2009-06-08 @ 14:08:57
Efter en liten paus från det här skrivandet så tycker jag faktiskt att vi provar igen.. (eller är det verkligen jag själv som tycker?)

Och just idag känner jag precis som vanligt att jag inte orkar tänka så därför får du inga nya tips på aktiviteter på sjukhuset förrens på onsdag Marie! Men dom kommer.. Håll ut :)

...

Just idag är det 12 arbetsdagar kvar tills semestern står utanför dörren.. Inte helt galet faktiskt.. Sen är ju typ varje helg uppbokad innan och efter.. :) 

13-14 Juni - Skara Sommarland
19 Juni - Midsommar
26 Jun - 3 Juli - Grekland
Kvällen 3 juli - Fira födelsedag
9-10 Juli - Kryssning Birka Paradise

Man kan väl inte klaga? :)

...

Någon som har något roligt att dela med sig av?

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä faktiskt inte.. Jag är uttråkad..



Förresten? När kommer du o hälsar på då?

Eller duger man inte nu längre när man inte kan dricka alkohol??? ;)

2009-06-08 @ 15:27:41
URL: http://metrobloggen.se/mrstwisted
Postat av: Anonym

Jaha, var är alla inlägg. Har legat här en vecka nu...

2009-06-16 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0