Seg i bollen..

Publicerat: 2009-04-28 @ 10:50:55
Jag vet att jag inte bloggat på ett tag.. Men har helt enkelt inte orkat..
Men nu är jag tillbaka :)

...

Då magontet vägrar släppa.. Eller det gjorde det ju faktiskt.. Men nu är jag inne på nästa vända där dom ska ta reda på varför jag har ont under den delen där dom opererat.. För inte kan man väl få vara helt frisk och inte ha ont nånstans?? Det finns ju inte..

Spenderade kvällen på akuten igår.. Dock inte för min egen skull.. Känns som man bor där nuförtiden då tillåme sköterskorna börjar känna igen en.. Hur kan dom seriöst göra det? Det måste ju va hundratals som springer där varje dag.. Illa illa..

Men igår var det kompisens pojks tur.. Då han hade cyklat omkull och skrapat i knät.. Såg inget vidare mysigt ut.. Men efter en leksaksmuta för att vara duktig på sjukhuset och 5 stygn senare så dansade han ut från akuten.. :)

...

Bröllop på lördag.. ÅÅh vad roligt det ska bli! :D
Klänning och skor är klara.. Nu fattas bara ett par leggings, sen så är jag redo för kalaset! :)


Pinglan som ska bli fruga :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Välkommen tillbaks :) Vad kul det låter med bröllop... ha en underbar helg nu!

2009-04-28 @ 21:42:54
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: vashten

Ha en underbar kväll.....

2009-05-01 @ 10:51:25
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Vilja

fin blogg du har! :)

2009-05-02 @ 22:18:47
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0