På sjukhuset igen..

Publicerat: 2009-04-15 @ 10:23:47

Då var det dags igen.. Det fina hotellet på brämhultsvägen.. (tror jag iaf)..

Får passa på att önska alla en glad påsk i efterskott innan jag börjar berätta om min helg.. :)

Ignorerade att jag hade ont i magen hela påsken då det sista jag ville var att fira min påsk på sjukhus.. Men på söndagen fick jag snällt ge upp och pallra mig hit för smärtstillande spruta.. De passade även på att ta lite prover på mig då och jag trodde verkligen att jag skulle få åka hem.. Men eftersom proverna var ganska mkt för höga så kom läkaren in och sa "Du är anhållen".. Så jag kom ingenvart faktiskt..
Nu börjar jag mer å mer likna en i familjen simpsons.. Fattas bara att färga håret blått också, sen är jag och Marge tvillingar.. :)
Då en sten har fastnat i gallgången och hindrar något förlopp där, gör det visst så att levern utsöndrar någon blaska som gör att jag blir gul.. Fint va? :)

Men jag har enkelrum (med toa o dusch), tv, dator och utsikt över parkeringen.. Vad mer kan man begära?
Sen att jag måste leva på flytande kost (innehållande någon röra som inte ens bebisar äter) som jag vägrar äta så jag tvingas ha dropp.. Det får jag leva med..

Nu börjar reprisen av gamla greys anatomy avsnitt på femman.. så man får väl passa på att titta på tvn när den faktiskt visar nånting sevärt, istället för all denna jäääädra tv-shop.. :)

Återkommen när jag fått lite information om operationen imorgon :)
Morsning.



Min tvillingsyster? :) FOTO: Google


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej jag är 3mådnader förtidigt född



När jag var liten så hade jag det såååå jäkla jobbigt

Jag fick ta asa mycket sprutor och jag fick plats i en plast påse!

Det var så sjukt! :)

Men nu e jag ok!!!

O det e tur det för att annars skulle jag få ha en slang mot magen.Jag skulle få mat genom slangen asså!

Jag hade väldigt små lungor också så jag kunde typ inte andas!

Men endå jag hade tur!

Hehe förlåt ifall jag e trist men jag ville bara säga att man kan ha det värre.lycka till

Hej då

:€)

E:mailla mej ifall du vill

Min mail e elina.cobb

2011-12-09 @ 19:24:41
Postat av: Elina

:3)

Min e mail e [email protected]

2011-12-09 @ 19:27:38
URL: http://:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0