Misshandel på operationsbordet..

Publicerat: 2009-04-17 @ 10:33:36

Jag trodde när jag somnade att jag skulle vara opererad i magen när jag vaknade..
När jag sedan vaknade hade jag... Hör å häpna.. Fläskläpp?!?

Nu i efterhand och efter lite forskning har jag kommit fram till att dom har snackat ihop sig på detta sjukhuset.. Ingen vill erkänna att dom egentligen hade boxningsmatch i operationssalen när jag låg där avdäckad... Utan sköterskan häruppe påstår att slangen jag hade i halsen när jag sov, antagligen har klämt ihop läppen och på det viset gett mig fläskläpp..
Pyttsan heller!

...

Jaja, boxningsmatch eller inte.. Hur som helst så gick operationen bra.. Nu är jag en galla (+ några stenar) fattigare.. Och det ska bli fruktansvärt skönt att slippa dessa smärtorna nu.. Känns som jag haft tillräckligt för hela livet av den varan det senaste året..

Det är inte enkelt att roa sig på ett sjukhus kan jag lova.. Legat här nu i 5 dagar och fortfarande inte kommit på något roligt att göra..

...

Nu kom mamma in genom dörren här och fick precis reda på att brorsan också befinner sig på sjukhuset och tar arbetsEKG på hjärtat sitt.. Snart hela familjen samlad.. Men på lite fel ställe va? :)

Kommentarer
Postat av: moa

simma lugnt ;)



2009-04-17 @ 20:26:39
Postat av: vashten

Önskar dig bästa dagen i solen :)

2009-04-25 @ 10:11:16
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0