För er som undrar..

Publicerat: 2009-04-07 @ 14:19:08
Så gick besiktningen bra.. Tro't eller ej!
Bilfanskapet får rulla på vägen ett år till.. Sen e det nog dags att göra sig av med den.. Med tanke på alla rostskador som han tjötade om på besiktningen som behövde åtgärdas inför nästa besiktning.. :)

Helgen var inte riktigt lika lugn som jag tänkt mig, då vi begav oss ut på krogen efter seriepremiären för Elfsborg.. 1-1 mot Bajen och en massa Södermalmare på boråskrogarna.. Riktigt trevliga sådana! :)
Fick en bajenhalsduk och sålde min själ för spriten.. När jag vaknade på morgonen var jag Elfsborgare och när jag gick och la mig så va jag bevisligen Grön-Vit.. En bra lördag alltså :)

Är sjukt trött idag så något längre inlägg orkar jag inte med.. Känner bara för att lägga mig och sova några timmar..
Men massagestolen på jobbet får duga sålänge!


Gul-svart, eller Grön-Vit? FOTO: Google.se

Kommentarer
Postat av: Ida

du har inte sett dom värsta, ja looooovar!!! o du säg inte emot mej idag, ja e en riktig bitterfitta idag=)

2009-04-09 @ 10:20:30
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Mira

Hahahahahha. Tänker på Ballar av Stål när du nämner att du blev "grön-vit".



Bästa skärstorsdagen till dig, baby!



Pözz

2009-04-09 @ 12:38:18
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: vashten

Glad påsk vännen, hoppas du får en riktigt bra dag..kram

2009-04-11 @ 10:12:22
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Marica Rödebäck

Hallå!

Du ville ha en tupperware-demonstration lite längre fram sa du sist. Jag vill ge dig ett bra erbjudanden!



Vecka 21 är jättebra vecka att ha party i för då får man nämligen som värdinna en Ultra Plus som du kan laga mat i, från frys till ugn, från kylskåp till micro. Funkar i allt och är en toppenprodukt.

Tror det var ett värde av 700:-



Alla gäster som kommer få även dom någonting. nämligen varsin avantiskål! Detta får ni gratis bara genom att boka in en demonstration.



Skall vi boka in den du vill nu? Vecka 21 så du får motta allt detta?



MVH Marica

2009-04-13 @ 10:17:02
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0