Nu är det väl dags..

Publicerat: 2008-09-18 @ 10:14:40
att jag tar tag i det här med bloggandet. Har varit sjukt dålig på det, även om jag sitter framför en dator hela dagarna..
Kan väl vara så att det inte hänt så mkt intressant att skriva om :)

Har iaf börjat en viktminskningskurs på Onyx här i Borås. Får se om detta ger något.
Men det känns ju som att det måste göra det om man går från att inte träna alls, till ungefär 5-6 dagar i veckan.
Trodde jag faktiskt aldrig skulle hända om ni hade frågat mig för några veckor sen :)
Nu springer man tillåme på banden med skoskav.. Den du! ;P
Är inne på tredje veckan nu och man känner sig redan piggare i både kropp och huvud :)

Idag blir det en halvtimme kondition och 45min cirkelträning innan det bär av mot min brors innebandymatch..
Hoppas det går bra för dom..

Var på fotboll igår. Elfsborg - Malmö.. Det var roligt :) 4-0... Det är inte varje dag dom gör så många mål.. Men nu är dom påväg ikapp Kalmar och påväg mot guldet iår..
Ska bli roligt att åka ner till Kalmar nästa helg och kolla den "avgörande" matchen.. Heja heja!

Nu är det dags att återgå till jobbet och göra lite nytta.
Mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0