Drömde inatt..

Publicerat: 2008-09-19 @ 09:13:31
att jag byggde en järnväg i Varberg.. Helt ensam var jag.. Och tungt var det också. :)
Någon som har läst psykologi och kan Freuds teorier så jag kan tyda detta? :)

Men måste ju säga att efter att ha burit järnvägsdelar så är jag väl förberedd på bodypumpen ikväll.. Styrkan i armarna är bättre än någonsin.. Bena känns mer som gele. Efter konditionen och cirkelträningen igår.. :)

"Råkade" väga mig igår också. Det är illa att man ska upp i vikt innan man går ner när man börjar träna.. "Vätska i musklerna" PYTTSAN! Det har inte jag beställt! *suck*
Jag vill bara rasa nu.. och om 12 veckor ska jag se ut som gyminstruktörerna.. Rimligt mål va?
Men jag har faktiskt "råkat" mäta mig också nångång.. Där växer de iaf inte.. Tack å lov. Då hade jag gett upp för längesen. Man tränar inte 5-6 dagar i veckan för att det är roligt. Det är en sak som är saker. Finns mkt mer spännande saker man kan spendera sina kvällar på efter jobbet. Känns som man inte hunnit med något annat än å träna, äta och sova det senaste. Men visst ska det ge resultat!

Har nästan blivit van att gå med träningsvärk var och varannan dag..

Skulle inte detta fungera så skiter jag i det här.. Det får sluta med att man väger 400kilo och ligger i sängen och jäser.. Men förhoppningsvis behöver man aldrig komma dit :)

Igår hann jag faktiskt med att kolla innebandy också. Min lilla storebror spelade. Han är faktiskt ganska så duktig.. Han gjorde tillåme mål när dom vann igår :)
Har ju skrivit ett kontrakt med honom när vi va små.. När han blir proffs ska jag få hus och bil.. Men han får nog öka takten lite då han börjar bli lite gammal.. :)

Ikväll blir det nog lite fusk med partaj. Men det är jag värd :)

Back to work.
Mors.



Sånt här fint byggde jag inatt ;)

Kommentarer
Postat av: marie

Det är inte tråkigt att träna och man hinner mer när man tränar för man får mer energi o blir piggare och vad skulle du gjort om di inte tränade....legat i soffan o käkat chips???;)

2008-09-19 @ 10:36:29
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: Mickan

de e väl gött att käka chips? =)

2008-09-19 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0