Torsdag, å sköna Torsdag!

Publicerat: 2008-05-29 @ 08:52:34
Jajamän.. så är det.. Solen skiner och är på strålande humör.
Och imorrn ska det bli underbara 25grader! :) Lagom tills man e ledig i helgen.. Bara det håller i sig..

Det enda som jag inte riktigt tycker om är det förbannade förkylningen som vägrar släppa. Lite jobbigt när näsan rinner hela jädra tiden..
Dagarna går ganska fort nu på jobbet när man har sjukt mkt att göra hela tiden.. Så man hinner inte ens klaga hur tråkigt det är :) hehe..
Var och åt lunch med min underbart söta brorsdotter och hennes mamma igår.. Den ungen kan charma vem som helst genom att bara vara :)

Viktväktarna idag också.. Har bara 0,4kg kvar till 6kg totalt.. Så tänkte greja detta idag.. Förhoppningsvis :)
Man vet ju aldrig med den där jädra vågen :) hehe..

Undra va man ska hitta på i helgen.. Försökte få min vän att smuggla in mig på bröllopsfest i Varberg.. Men de gick ju inge vidare ;D haha.. Får nog bli en lugn hemmahelg för min del.. Klarar mig med partyt från förra helgen :)

22 dagar kvar till semester :)

image14
Jag och prosit är numera bundisar :)

Kommentarer
Postat av: Jen

jodå de är bara bra de :) fint väder å snart sommarlov Yiiiih!

2008-05-29 @ 09:34:08
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0