Mors Dag present?

Publicerat: 2008-05-23 @ 08:32:51
Ja vad kan man köpa i mors dag present om man vill att det ska va något extra? något förslag?
Nu har hon ändå klarat av mig i snart 22 år så något extra är hon nog värd.. ;)

Äntligen fredag :)

Känns som denna dagen kommer gå fortare än någonsin.. Fint väder också.. Så man kan verkligen inte klaga :)
Hoppas verkligen det händer något skoj i helgen..
Middag på söndag hos mamma. Bröderna och deras respektive, samt min lilla söta brorsdotter. Det blir storkok :)

Snart dags för lite frukost också, men har inte hunnit bli hungrig än. Klarar inte av att äta direkt när jag går upp. Måste alltid hinna vakna först och ibland har inte det hänt innan typ klockan 11. Då ska tilläggas att jag har lunch klockan 12 och då kan frukosten utebli.

Viktväktarna igår. -0,9 :) Det går sakta men säkert. -5,6 totalt nu :) Tror vi räknade igår att det var ungefär 10 veckor.

image4
Min brorsdotter :)

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Men vilken gullig liten bebis :)

2008-05-23 @ 08:47:10
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, hoppas verkligen det händer något extra i helgen. Men du kan väl inte ha några problem att roa dig: vackert väder & massa pengar!!

2008-05-23 @ 10:27:41
URL: http://marikrokodil.blogg.se
Postat av: Mickan

Ja vi får väl hoppas man kommer på något marie :)

2008-05-23 @ 10:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0