Hmm..

Publicerat: 2008-05-21 @ 11:56:14
Nu har jag skaffat mig en ny blogg.
Så går det när man får leta över halva google för att hitta den gamla och när man väl hittar den, vet man varken användarnamn eller lösenord :)

Jag skyller på Marie .. :)

Jag måste säga att jag har ett otroligt spännande arbete. Idag har jag provat att göra en boll av en tejprulle och även gjort ett konstverk av apelsinskal. Väldigt spännande :) Och det blir man faktiskt väldigt trött av. Jag hade kunnat gå hem och sova nu.

Igår lekte jag Hulken och höll på att bryta allt från handleder till axlar när jag skulle bära möbler upp för ett trappa som inte är byggd för att bära en soffa uppför. Speciellt inte en soffa på 4389kg. Men jag lever idag också.

Lunch om 4 min.. Gott gott.
Sen är det bara 3 timmar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0