Äntligen :)

Publicerat: 2008-05-22 @ 15:58:45
Klockan slår strax 4 och Mickan får gå hem för dagen..
Viktväktarna väntar bakom dörren. Har laddat upp med att käka sallad till lunch.. Som om det skulle hjälpa :) Kanske skulle lämna bilen och ta en joggingtur till VV... Eller inte .. Min kondition kanske inte är den bästa just nu så jag skulle väl lägga mig på närmsta parkbänk på vägen och då skulle jag inte ens komma dit..

Eller ne, riktigt så illa är det nog inte.. Men nästan.. Men det är ett senare problem :)

Imorrn är det löning också. Undra om man kanske skulle gå en liten shoppingrunda :) All motion är bra motion sägs de :) 
Denna lönen är väldigt välkommen med tanke på den toppenlön jag fått leva på under hela maj..

Dags att packa ihop mig och dra mig..

Mors.

image3
Marie.. Jag hittade en bild på dig som liten ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, det kanske stämmer eftersom jag inte gillar whiskey idag, jag menar att jag drack för många flaskor som liten;)

2008-05-23 @ 10:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0