Äntligen fredag..

Publicerat: 2008-05-30 @ 14:20:34
Undra om man skulle skaffa sig något jobb där man är utomhus hela dagarna på sommaren..
För vem vill sitta inne i detta vädret? :)

Jag älskar sol :)

Underbart att det äntligen är fredag.. Dagen man längtar efter varje måndag =) Fast veckorna går ju ganska fort =)

Idag blir det nog bara att glassa i solen liten.. Min morbror kommer från Göteborg och hälsar på lite.. Längesen man såg honom så det blir nog att gå med han och mamma och ta en bit mat i stan :) Kanske en cider också :) Får ju passa på att äta nu idag och imorgon då jag måste svälta på söndag.
Ska på tarmröntgen på måndag :( så måste fasta hela dagen och dricka något tarmsköljande.. uscha.. Dom tror ju dessutom att jag kan ha Crohns sjukdom *suck* det enda jag sa till doktorn är att jag väääääägrar få stomipåse, men han sa att jag kunde vara lugn :D tack å lov :)

Kommit fram till att det är bättre att jobba på inkommande samtal på fredagar.. Väldigt mkt mindre att göra då :)

21 dagar kvar tills semestern :)

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0